W związku z licznymi zgłoszeniami problemów z otrzymywaniem faktur wystawianych przez naszą spółkę i dostarczanych w ramach umowy z Pocztą Polską, uprzejmie informujemy, iż widzimy istotny problem w jakości świadczonej usługi pocztowej. Pragniemy Państwa poinformować, iż bieżąco monitorujemy sytuację i składamy stosowne reklamacje. Niestety mimo zapewnień ze strony Poczty Polskiej dotyczących podnoszenia jakości usług, cały czas problem występuje. Tutaj przeczytasz odpowiedź Poczty Polskiej. Dlatego staramy się wprowadzać rozwiązania minimalizujące komplikacje z dostarczaniem faktur.
Przede wszystkim zachęcamy i polecamy do korzystania z usługi tzw. faktury elektronicznej, która jest dla odbiorcy całkowicie bezpłatna.E-faktura to obecnie najpewniejszy sposób otrzymywania w terminie stosownego dokumentu. Na naszej stronie internetowej [www.algawa.pl] w zakładce wodociągi – dla klienta można pobrać formularz zgody na otrzymywanie e-faktury. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną akceptujemy zdjęcie lub skan wypełnionego formularza, który należy wysłać na adres bok@gpualgawa.pl. Istnieje również możliwość dostarczenia dokumentu zgody bezpośrednio do siedziby Spółki.
Od kilku miesięcy staramy się część dokumentów dostarczać za pomocą gońców. Notujemy coraz większy odsetek skutecznych doręczeń. Tym samym jesteśmy przekonani o słuszności kontynuacji tego systemu dostarczania korespondencji.
Pragniemy również zapewnić, iż z chwilą ustania problemów epidemiologicznych przywrócimy możliwość odbioru osobistego faktur w Biurze Obsługi Klienta.
PAMIĘTAJ !
Nie otrzymałeś faktury w terminie, poinformuj nas o tym. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 732 888 116, a my postaramy się rozwiązać problem.
Twoje zgłoszenie uchroni Cię przed naliczaniem ewentualnych odsetek, a dla nas będzie podstawą do kolejnych zgłoszeń reklamacyjnych, a tym samym podnoszenia jakości naszych usług.